من تو را می خواهم
ارسال شده در ۶ / ۱۱ / ۱۳۹۱ در ساعت ۳ و ۱۸ دقيقه

 

من تو را می خواهم

 

- شاد باش نه یک روز که هزاران روز . بگذار آواز شاد بودنت چنان در فضا پیچد که روسیاه کند زمستان سرد را ، و امیدوار سازد منی که به امید گرفتن بوسه از لبانت به انتظار نشسته ام.

- دوستی فصل قشنگی است، پر از لاله سرخ ، دوستی تلفیق شعور من و توست ، دوستی رنگ قشنگی است به رنگ خدا ، دوستی حس عجیبی است میان من و تو.

- درست است که سالها و فرسنگها از هم دوریم ، ولی می خواهم بدانی همیشه در فکر منی ، تو زیباترین رویاهای منی .

- فاصله ها هرگز مانع فراموش کردن بهترین هایمان نمی شوند مهم قلب هایمان است که از پشت فاصله ها برای بهترین ها می تپد. 

- عشق یعنی از بین همه دلتنگ یک نفر شدن ، و من همیشه دلتنگ توام . 

- نفست باران است ، دل من تشنه باریدن ، ای ابر دل بی چتر مرا مهمان کن .

- در خلوت دل هر وقت که می خواهم خیالم را پرواز دهم و با دختری زیبا هم آغوش شوم ناخودآگاه تو را می بینم ، تو با چشمانی خمار ، صورتی دوست داشتنی ، لبانی بوسه آلود ، اندامی دلفریب ، و ... زیبا  مرا به دام خود می کشانی . 

- شده در خلوت تنهایی خود ، یاد یک خاطره شادت بکند ؟ لرزه بر قلب و دلت اندازد ، بی خبر از همگانت بکند ؟ و تویی خاطره خلوت تنهایی من.

- احساس تو چون طراوت باران است ، بر زخم شکوفه های گل درمان است ، هر وقت که در هوای تو می چرخم ، انگار نفس کشیدنم آسان است. 

- هیچ بارانی رد پای خوبان را از کوچه های خاطرات نخواهد شست ، دوست داشتن خوبان همیشه گفتنی نیست ، گاه سکوتست ... گاه نگاهست .... گاه دعا ....

- مهم نیست ولنتاین یا سپندارمزگان ، هر دو بهانه اند که به تو بگویم دوستت دارم .

- کدامین شاخه گل را به تو تقدیم کنم ، که وجودت عطر تمامی گلهاست .

- عشق یعنی از بین همه دلتنگ تو شدن .

- یاد تو حس قشنگی ست که در دل دارم ، چه تو باشی چه نباشی نگهش می دارم.

- روشنائی همه آفتاب است ، و آفتاب من روشنائی چشمهای توست ، اگر به چشمهای تو ننگرم همه جا شب سیاه و ظلمانی خواهد بود ، تو جان منی ، جان شیرین من ، شیرینی تو سالهاست که خاطرات من است.

- خدایا حفظ کن کسی را که دوستش دارم ، و یاورش باش در گرداب مشکلات ، و صدایش بشنو وقتی تو را می خواند ، و خوشبختش کن بخاطر قلب پاکش .  


- تو مرا می فهمی ؟ من تو را می خواهم . من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم ، و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی .  

- هنوز دلخوشی ذهن خسته ام این است : که در عمق خیالت بیخیالم نشدی !

- آنچه زیباست عزیز است و تو زیباترینی .

- گاهی یک نگاه آنقدر مهربان است که چشم هرگز رهایش نمی کند ، گاهی یک عشق آنقدر ماندگار است که زمان حریفش نمی شود ، و گاهی یک دوست آنقدر عزیز است که قلب رهایش نمی کند.

- صبح امروز کسی گفت به من : تو چقدر تنهایی ! گفتمش در پاسخ : تن من گر تنهاست! دل من با دلهاست ، دوستانی دارم همه از جنس بلور ، که دعایم گویند ، و دعاشان گویم ، یادشان در دل من ، قلبشان منزل من . 

- در کوچه پس کوچه های ذهنم بدنبال واژگان می گردم ، هنوز نیافته ام ، نا امید نیستم ، با اشتیاق فراوان که نشات گرفته از شور عشق من است ، میدونم ، میدوم ، جستجو می کنم ، و منتظر می مانم ، خواهم یافت ، تا تقدیمت کنم.

- هر وقت احساس کردی کسی کنارت نیست بفهم که خدا همه را از دلت کنار زده تا دقایقی فقط مال خودش باشی .

- تو همه هستی و جان منی هنوز ، خون منی که گرم در تنی هنوز ، رسوای عالمم که چنین دوست دارمت ، و این غصه ام کشد که با غیر منی هنوز ، مدهوش یک نگاهم و مشتاق صد گناه ، ای آرزوی گمشده جان منی هنوز.

- دوستانی هستند به مانند کوههای سر به فلک کشیده ، استوار ، راسخ ، و بزرگ ، هم صحبتی با آنها شرف است ، و رفاقت با آنان ضمانت آرامش و سلامتی ، بیادشان بودن حق است و فراموشی آنان محال ، و دعا برایشان واجب ، شما مصداق آنانید.

 - نمی دانم تو میدانی : دل من در هوای دیدنت بی تاب گردیده ، سراپای وجودم در فراغت آب گردیده ، نمی دانم تو میدانی : من اکنون در فضای خاطرم پیچیده عطر جانفزای خاطرات عشق شیرینت ، کنون تنها تو را خواهم ، تو را زیرا تو دنیای خوش و جاوید من هستی ، شکوفا غنچه امید من هستی .

- دیگر آن مجنون سابق نیستم ، آن بیابانگرد عاشق نیستم ، اینک از اهل نسیم و سایه ام ، با تب صحرا موافق نیستم ، با سلامی یا خیالی دلخوشم ، در تکاپوی حقایق نیستم ، بس کنید اصرار را بی فایده است ، من برای عشق لایق نیستم.

- ....... من واژگان عاطفی که بین ما رد و بدل شده را محفوظ نگه می دارم ، من عشق تو رو در بهترین جای قلبم نگه خواهم داشت.

- دقایقی در زندگی هستند که دلت برای کسی آنقدر تنگ می شود که می خواهی او را از رویاهایت بیرون بکشی و در دنیای واقعی نگاهش کنی اما نمی شود.