به مناسبت روز زن
ارسال شده در ۱ / ۴ / ۱۳۸۷ در ساعت ۱۷ و ۱۶ دقيقه

 

به مناسبت روز زن :

وقتی به واژه زن میرسم به یاد آهنگ بسیار زیبای نازک دل مریم جلالی می افتم که بنظرم بهترین آهنگ آن سال بود و حق مطلب را به زیبائی ادا کرده :
(یک زن از این دنیا عشقه نیازش ، خدا اونو ساخته از جنس سازش ، عشق همسر . عشق مادر ، مرامشه نوازش ، یک زن راز آسمونه ، یک زن نور کهکشونه ، یک زن لطف آشیونه ، حرفش حرف دل و جونه تو خونه ، نازکدل . یک زن سنگ صبوره ، درمون هر دردش . اشکای شوره ، اگه یک کوه غم و درده ، ولی پر از غروره ، ... ، با کمک اندیشه هام نامه نوشتم به خدا ، پرسیده بودم که چرا نازکدل آفرید مرا ، خدا با ناله نسیم یه شب جوابمو رسوند ، وجود زن اگه نبود کارش نیمه تموم میموند ، ....)
بله بنظر من نیز زن موجودی خدائی ست ، همان صفات و خصوصیات خدا را دارد که هم دوست دارد زیبا باشد و هم تمایل به پرستیده شدن را دارد و هم منبع مهر و محبت است و صبور و بردبار ، و هم مملو از عشق و فاقد خشونت ، و به راستی وجود زن اگر نبود کارش نیمه تموم می موند . و امیدواریم همانطور که با تلاش و پشتکار بیش از 63 درصد ظرفیت دانشگاهها و آموزش عالی کشور را بخود اختصاص داده در بدست آوردن پستهای مدیریتی کشور نیز چنین باشد چرا که مسئولیت گرفتنی است باید خواست و گرفت . و من روز زن را به زنان جامعه ما خصوصا و همچنین جامعه جهانی تبریک گفته برای آنها موفقیت آرزو می کنم .    

                                                    پاکزادیان